Britansko regulatorno telo za štampu ukorilo je tabloid San (Sun) zbog objavljene naslovnice u kojoj se tvrdi da je kraljica Elizabeta Druga podržala izlazak Velike Britanije iz Evropske unije.

Novinarski članak „Kraljica podržava bergzit“ koji je u martu objavljen na naslovnoj strani tabloida San je „izneo činjenične tvrdnje da je kraljica zauzela stav pred referendum o izlasku Velike Britanije iz EU“, ali te činjenice nisu potkrepljene u članku, saopštilo je danas Nezavisna organizacija za standarde u štampanim medijima.

Bakingemska palata se žalila regulatornom telu za štampu zbog tvrdnji britanskog tabloida da je kraljica Elizabeta kritikovala EU.

Od britanskog monarha se očekuje da bude politički neutralan i da se ne izjašnjava o pitanjima kao što je predstojeći referendum o izlasku Britanije iz EU.
Referendum će se održati 23. juna.

List San objavio je odluku regulatrornog tela u današnjem izdanju, ali urednik tog tabloida Toni Galager je rekao da ne smatra da je pogrešio.

Ostavi poruku