I dok je Vladimir Putin juče u Beogradu govorio da Rusija neće priznati nezavisnost Kosova, ruska državna televizija “Prvi kanal“ napravila je veliki propust, pošto je izveštavajući o poseti predsednika te države Srbiji, prikazala mapu naše zemlje bez Kosova i Metohije.

Pošto je spikerka “Prvog kanala“ najavila uključenje reportera koji je bio u Beogradu, na mapi Srbije izostavljeno je Kosovo i Metohija.“Prvi kanal“ je osnovan 1995. godine, a 75 odsto je u vlasništvu Vlade Rusije.

Pročitajte još:* Putin: Nečija nevolja može nekome biti korisna, Vučić: Izvoz Fijata u RF

Ostavi poruku