Vlada Republike Srpske (RS) donela je danas Odluku o odobravanju sredstava za sufinansiranje javnih medija, koji su dostavili projekte o razvoju u skladu sa ranijim vladinim javnim pozivom, saopšteno je iz vladinog Biroa za odnose s javnošću.

Od predvidjenih pet miliona konvertibilnih maraka za medije,  vlada je odobrila novinskoj agenciji SRNA i BN TV po 400.000 KM, dok je nedeljniku „Reporter“ odobreno 200.000 KM, a   „Ekstra magazin“ je dobio 150.000 KM.

Prnjavorskoj televiziji „K3“ i „Bel TV“ iz Banja Luke, takodje je dodeljeno po 150.000 KM, dok je Radio-televizija „Slobomir“ Bijeljina dobila 100.000 KM.

JP Informativni centar Rudo, Televizija Rudo i TV „Arena“ iz Bijeljine dobile su po 50.000 KM.

Pre petnaestak dana vlada RS odobrila je jedan milion KM Javnom radiotelevizijskom sistemu RTRS, dok je po 400.000 KM odobreno dnevnim novinama „Glas Srpske“ i „Nezavisne novine“.

Dnevni list „Fokus“  dobio je 360.000 KM, a „Preš“ 200.000 KM.

Vlada RS i prošle godine je medijima u ovom entitetu podelila pet miliona KM zbog ublažavanja posledica ekonomske krize.

Ostavi poruku